Job Vacancies at 1 Borneo Management Corporation (Sepanggar)

Provides international fashion brands, mix concept retailers, assortment of food and beverage outlets, inceptions of regular mall based activities from massive events to trade shows, concerts and road shows to their shoppers.

Job Vacancies at 1 Borneo Management Corporation (Sepanggar):

1. Plant Operator (min Certificate Electrical or Mechanical)
2. Handyman & Plumber (min Certificate Engineering)
3. M&E Technician (min Certificate or Diploma Engineering)
4. Changeman (min Certificate Electrical)
5. Enforcement Assistant (min SPM)

CLICK THE LINK ABOVE FOR JOB REQUIREMENTS & HOW TO APPLY.

CLOSING DATE: 15 JUNE 2013

Comments

  1. Slmt sejahtera....sya ingin tahu berkaitan resume yg sya htr di HR department...smpi skrg masih tiada lg jawapan....sya cuba call pon tidak ada sesiapa yg angkat telefon...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Job Vacancy at Xeemx Sdn Bhd (Kota Kinabalu)

Job Vacancy at Plaza Premium Lounge Malaysia Sdn Bhd (KKIA Airport) - (CLOSED)

Job Vacancy at Multi Bake (CLOSED)